Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Το μανιφέστο.


Κάθε αρχή έχει το τέλος της. Κινδυνεύω να χάσω τα δεδομένα! Ένα κλικ του διακόπτη, μια θύελλα, ένας στιγμιαίος μικροσεισμός και πάνε όλα. Όλα τα ψηφιακά δεδομένα της πανάκριβης μου οθόνης! Είναι η εποχή όλων μας το πείραμα... το πέρασμα της πύλης, της πύλης του παραδείσου, ή της κόλασης. Και τα δύο έχουν τη χάρη τους! Έχω περάσει και τις δυο πύλες πολλές φορές στην πολυτάραχη ζωή μου. Μπήκα, χάθηκα, μα ξαναβγήκα! Έζησα! Τα είδα όλα! Τραυματισμένος δεν λέω! Άλλοτε ο πόνος γλυκός, άλλοτε φαρμάκι πικρό, κατακάθι καφέ σε φτηνό καπηλειό στον Βόλο. Μα όλες τις φορές στο τέλος το ίδιο βιολί που λέμε εμείς οι θνητοί.Όλα είναι ένα προσκύνημα στην θρησκεία που πιστεύει ο καθένας. Και φυσικά όλα περιστρέφονται γύρω από μία γυναίκα.Το γέννημα θεού και διαβόλου, κόλασης και παράδεισου. Ζωής και θανάτου! Εγώ λοιπόν ένας υπηρέτης της ύπαρξής της, πιστό σκυλί των παθών που γεννά το κορμί της εκάστοτε, τριγυρνώ σαν μια σκιά στα μισοσκότεινα μονοπάτια των απολαύσεων χρόνια τώρα! Αιώνες θα έλεγα!Έφυγα, ξαναήρθα, θα ξαναφύγω... Είμαι το διαχρονικό ον που ζητά την θαλπωρή και το πάθος, τον έρωτα και την λαγνεία, τον λόγο και τις υποσχέσεις, τις χρυσές ευκαιρίες, τα απίστευτα όνειρα των εθνών των γυμνών ψυχών της νυχτερινής μας απόλαυσης! Είμαι ένα τίποτα και τα πάντα στην σκέψη της κάθε μιας! Έχω και εγώ μια ψυχή μεταλλική, άλλοτε χάρτινη, συχνά καταρρέει, συνήθως όμως είναι μια πέτρα από γρανίτη, σχεδόν άψυχη, όμως όχι είμαι μια ψυχούλα που σπαρταράει σε κάθε ματιά σου, και άλλα πολλά γνωστά...Ξεκίνησα λοιπόν ένα ταξίδι μια μέρα, ταξιδεύω μερόνυχτα αιώνες τώρα και άϋπνος φρουρός κρατώ Θερμοπύλες και αγναντεύω πελάγη και ωκεανούς... Βλέπω ήλιους και καταιγίδες, ζω ερωτικούς παραδείσους και κολασμένες νύχτες, σε κοιτάζω στα μέσα σου και διαλέγω τους κρυφούς σου πόθους πλάθοντας σε όπως εγώ θέλω μα και συ, στο τέλος σε εκτινάσσω στα ουράνια, σε γαλαξίες και αστέρια απέραντης ομορφιάς και ατέλειωτων μαγευτικών απολαύσεων! Μαγεία, θρησκεία, άπειρο! Κατεβάζοντας λοιπόν τον ψυχρό δικό μου διακόπτη ξαφνικά τα σβήνω όλα και κοιμάμαι χωρίς εφιάλτες και όνειρα θλιβερά! Μα αυτό είναι μια άλλη ιστορία... 

©γ.κ.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου