Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Ω'

Ω'
Σουρουπώνει... ξανά και ξανά... και ο πλανήτης Γη θα γυρίζει ακόμα για πολύ καιρό... μαζί και εμείς... αυτοί και οι άλλοι! Ο Έλτον Τζον ήταν τυχερός... χιλιάδες είναι... Χιλιάδες άλλοι δεν είναι... δεν θάνε ποτέ... Έτσι όπως γυρίζει η Γη μαζί της γυρίζει και το... χρήμα... εμείς που ακολουθούμε κοιτώντας μόνο όλα αυτά γύρω μας... βουτάμε χωρίς μάσκα στον βυθό της θάλασσας και όταν πιάσουμε πάτο... αρχίζει η ασφυξία και τότε είναι που θέλουμε να βγούμε στην επιφάνεια... Αγάπες, έρωτες και πόθοι είναι έννοιες χωρίς ρεαλιστική ουσία.. είναι έννοιες που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν σαν δεδομένα στο DNA μας... και πότε θα συζούν μαζί μας, πότε θα αιωρούνται στον αέρα σαν μύγες που δεν θέλουν να βουτήξουν στο γάλα! Όταν ήμουν νέος είχα την ζωή μου χεσμένη! Μεγαλώνοντας δεν έμαθα τίποτα, δεν κατάλαβα τίποτα.. έμεινα ένα αθώο παιδί και ανακάλυψα πως δεν ήμουν από την Γη σας... αλλά από κακή μου τύχη ζω εδώ... μαζί σας... και πρέπει ακόμα να συν-υπάρξω μαζί με όλα αυτά γύρω μου.. Έτσι λοιπόν τώρα που ξανασουρούπωσε με αρκετή υγρασία και άπνοια... όλα κυλούν ... απλά κυλούν και όλα χαρίζουν τα πάντα σε όλους... και γω μια σκιά του σύμπαντος απολαμβάνω τον πλανήτη που έτυχε να βρεθώ! Καλό μας Σαββατοκύριακο και ραντεβού σε άλλους γαλαξίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου