Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

εξάντας.

Ο Θάνατος,
το μεγαλούργημα του αιώνα,
Η δημιουργία του ανθρώπου,
Αφήνοντας πίσω θάνατο!
Το αταίριαστο θαύμα, η επιστροφή μου!
Η αναζωογόνηση της ευτυχίας,
Ένας ψυχρός αέρας κατακλυσμός,
στα υψώματα της ολοκλήρωσης.
Κραυγαλέα σιωπή ανύπαρκτη εκτροπή!
Έρωτας με την πρώτη ματιά,
η ανάσα μου μυρίζει θάνατο και λιβάνι!
Γεννημένος αθάνατος εξοστρακίζοντας σιωπές!
Στο βρεγμένο μου χώμα ο τρόμος ο άπιαστος,
ο πόνος ο αβάσταχτος, το γνωστό μας τροπάριο,
οι αναμνήσεις, το γέλιο, η κάθε ματιά!
Παραγωγή και κατάληψη ιδεών,
πως είσαι, τι κάνεις, πότε χαμογελάς,
άφωνες οι κραυγές μου...
απίθανες προσδοκίες της κόλασης,
στο παραπέτασμα μιας εποχής!
Υπερθέαμα χιλιάδων κόκκων άμμου,
οι στεγνές μας μορφές εκτελέστηκαν!
Αφυδάτωση και υπερπληθυσμός...
Στα θεμέλια της ζωής η πλώρη συντρίβεται,
συνθλίβεται ο παλμός, συνταράσσεται ο πυρήνας!
Αλλοίωση καλοκαιρινή, εξαπάτηση δόγματος,
εξαφάνιση λυτρωτική, ο ιστός μας κατέρρευσε...
με ξεπέρασε ακόμα και η θλίψη!
Στο ξέσπασμα της σιωπής μου
η ψυχή μου ενώνει το άπειρο...
Ο θάνατος ο δικός μου εξάντας!


© γ.κ. 29/7/13 "εξάντας" http://youtu.be/zvSOSD7x-SQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου