Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

360 μοίρες

Απροσδιόριστος αριθμός εντόμων.
Αταίριαστος ο τέλειος κύκλος.
Η κουδούνα της κατσίκας ηχεί,
το άλογο δεμένο στα δύο πόδια!
Ξεκάθαρο το τοπίο, χλωμό, ανιστόρητο.
Επαναλαμβανόμενη διασκευή!
Θλιβερή κουστωδία Θεών...
Πίσω από βρεγμένη σανίδα η επιγραφή,
ο επίλογος μιας διαστροφής, το διάγγελμα.
Έχω μια γεύση πικραμύγδαλο στο στόμα.
Πολύπλευρες αρτηρίες οικουμενικά πληγωμένες!
Τα ποτήρια στο κώνειο βυθισμένα ισορροπούν.
Λιβανίζοντας στο ξωκλήσι, τιποτένια ψυχούλα,
ανεμίζοντας λάβαρα ερπετών, ξωτικών και τεράτων!
Ψιθυρίζω εγκώμια, απολυτίκια, κρανίου τόπος.
Σπαρμένα κεριά και κορμιά σπασμένα σαν κηροπήγια!
εξουσίες ανίκανες, ελπιδοφόρες τριήρεις πυρπόλησα,
στο κάθε σιωπηλό μου φως σκοτείνιασε ο βυθός μας.
Μεταλλικά πουλιά, με αποπαίρνουν συντρίβοντας με,
Μύρισε δηλητήριο ιπτάμενης συνουσίας,
Ανεμοστρόβιλος η κάθε μας πτώση μες στο γυμνό,
πίσω από καθρέφτες θεραπεύει ο ήλιος τα χνώτα μου,
σαν χθες, σαν μετά, σαν το τώρα ξεσκίζει τις σάρκες μου!
Στο φως της πανσέληνου στο μικρό σου κονάκι,
μα... δεν βλέπει κανένας το αίμα,
πιτσίλισε 360 μοίρες το λευκό μας πεζούλι,
δίπλα στην λεμονιά, στο ασάλευτο τυρκουάζ,
στη δική μου πετσέτα του μπάνιου,
πλάι στο βασιλικό με το άρωμα μέντας,
στο δικό μου το λάδι το αμόλυντο, το άσπιλο αντηλιακό...
τζιτζικίζει ακόμα και η οχιά, οργιάζει,
πλατσουρίζει ο άγιος που θέλει φοβέρα,
γονατίζει ο άγνωστος περαστικός,
χρωματίζει ο αιώνας μου μαύρο και λιτανεία.
Θέλω ψαρόσουπα μετά απ' την τελετή,
περιστρέφοντας την λεπίδα ενθουσιάζομαι,
οι σκιές μας συνθλίβονται με το φως,
αντανάκλαση και αυτοκτονία, ένας χίπης,
να καρφώνει ο δήμιος με υπομονή...
να στενάζει στο πάρτι το κάθε φυτό!
Το τοπίο το ήθελα και το θέλω,
στοές δύο και διαλέγω την κόλαση,
την λευκή αιμοβόρα της σάρκα...
σπαρταράει ο μαγεμένος αυλός στο βινύλιο,
μεταξένια η ηδονή με βαμβάκι με τύλιξε,
με ξέκανε και με ξεφτίλισε, με έπνιξε αναπαυτικά!
Απόψε την νύχτα μετά το συμβάν
μέτρησα τα αστέρια στον ουρανό,
ήπια ένα απέραντο γαλάζιο,
βυθίστηκα στην απέραντη σιωπή μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου