Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

all is 2 ...

πως νιώθετε ? δοκιμάστε την αλμύρα της σάρκας και μπείτε στην απόλυτη φαντασία μου http://artisath.com/ καθώς θα ξημερώνει όλα θα διαλυθούν .... και τα φαντάσματα ακόμα!

Πως είστε ? Θα ξημερώσει υπομονή... τα όνειρα ξεκινούν στις εννέα και κάτι και τελειώνουν στις δύο παρά ένα... μετά τα βλέπεις σε σελίδες τύπου artisath.com/ σε τοίχους και σε αίματα ... όλα εντυπωσιάζουν ... αλλά ο δράκος που είναι ?

Λοιπόν θα σκύψω το κεφάλι και θα δεχτώ τα παιχνίδια των Θεών ? Θα τρομάξω με την ανάσα του δαίμονα ? Θα εισπράξω την λησμονιά για χάρη της αυταπάτης ? Η γωνιά... που κάποια... περιμένει να με αρπάξει από το γιακά να με ταρακουνήσει κατεδαφίστηκε. Πως να γλιτώσω από αυτό το πηγάδι της όμορφης κόλασης ? Πως να επιστρέψω στο πρώτο γλυκό φιλί που έδωσα στην ζωή μου ? Όλα τα άλλα ένα βότσαλο στην θάλασσα που το παρασέρνει το κύμα.

Και από την άλλη πως να διαγράψεις σημεία και τέρατα!Οι εποχές εναλλάσσονται σαν τις παιδικές μας αγάπες...Όταν κοιτάς στον καθρέφτη συχνά τον εαυτό σου πρέπει όλα να σούνε ρόδινα διαγράφοντας πάθη. Αφήνεις λοιπόν τη σκέψη σου να ταξιδέψει εκεί που ποτέ δεν θα πας ... γιατί απλά το επέλεξες !!!






λεπτή κόκκινη γραμμή η μεταξύ μας επαφή εδώ στα ψηφιακά χωράφια... μικρογραφία ζωής ? ή στεγνή πραγματικότητα ? Όπως και νάνε, είναι τουλάχιστον η βιτρίνα του φτωχού και του άσημου... όπως εγώ... που πως αλλιώς να δείξω το τι είμαι και τι κάνω ... στέλνοντας το βιογραφικό μου σε χαρτί κάπου ? το έκανα και αυτό παλιά... και έπεσε στα καλάθια των "άλλων"... Οι παρέες κάνουν την διαφορά! εσύ σε ποια παρέα είσαι ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου