Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Στιγμές 2


Στιγμές 2 Ξανά εσύ...

Σε άλλους  πλανήτες θα ξαναβρεθούμε...
Θεϊκός έρωτας γήινης ομορφιάς,
θνητός έρωτας θεϊκής ένωσης
Αισθήσεις τέλειες για γοητείες ατελείς
Ατελείς υπάρξεις σε τέλειο σμίξιμο.
Τα μάτια τυφλώνονται κι η καρδιά μαγεύεται...
σε χορό θεϊκό, λιτανεία στο άγριο.
Ήξερα πως θα έβλεπα σε σένα το άψογο πλάσμα.
και πως θάμε στο μέσα σου ρυάκι καυτό.
Ξανά εσύ εδώ και πάντα...
και ξανά τα ζεστά σου τα μάτια φωτοστέφανο.
Τρέμεις θριαμβικά μπροστά στην ειλικρινή αγάπη των λίγων λεπτών.
Λατρεύεις την έκσταση που ανατρέπει για δευτερόλεπτα την ψυχή σου.
Ορμάς στην κόλαση που ενώνει τα κορμιά μας με το άπειρο.
Σπάταλος στον πόθο που σε κατακτά ... είμαι και θέλω ....
Αφοσιωμένη να χαρίσεις ευδαιμονία φευγαλέα και θλίψη απουσίας.
Κάνεις τις αισθήσεις μου να λουλουδίζουν
κι εσύ το νέκταρ των αναστεναγμών μου.
Θαύματα του ουρανού γεμίζεις τα σεντόνια μου...
κι εγώ...
ο πιο ευτυχισμένος σε ένα ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων της αιωνιότητας..
επιτέλους είσαι εδώ ξανά !

© γ.κ.2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου